google here :)

Thursday, October 27, 2011

Bagai aur dengan tebing..

hmmm, sepatutnya aku letak bagai tidur dengan mimpi..
haaa, ye laaa.. macam mana pun cara kita sebelum nak tidur, tme tidur nnt mesti ada mimpi kan ?
tak kisah la baik ataupun buruk.. membawa petanda ataupun hanya permainan syaitan..
aku ada mimpi, so far ada 2 mimpi :)

*sinopsis mimpi je la ye ? malas nak cerita panjang lebar, sbb aku ingat pun tak semuanya..
Mak cik aku bagi tau yang setiap kali aku tidur, ada seorang lelaki memerhati aku semasa tidur..
aku rasa gila takut sampai aku tak boleh tidur.. bila aku pegi mana2, aku rasa bayangan mengikut aku..
bukan bayangan aku sendiri, tapi ada bayangan lain..
tapi aku rasa tu bukan bayangan, tapi memang seseorang..
tapi tak tau siapakah gerangannya.. 

haaa, tu laa ceritanyaa.. apa ? pendek sangat plak ?
alaa, kalau aku tulis panjang2 bukan korang nak baca, tu pun aku ingat sekerat je sbb mimpi ni da beberapa hari lalu berlaku.. jangan expect aku nak ingat semua ni, buku yg aku baca pun tak ingat semua.. nikan plak mimpi aku je -.-

p/s : macam cerita Twilight kan ? tapi ni dalam mimpi je, hahaha.. macam Bella dan Edward, awwww :')
copp ! tapi aku nak Jacob laa, ishhh ! 


hehe, see you later !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers