google here :)

Thursday, October 27, 2011

where am i ?

*saya di Bumi laa, hehe :P

aku kat G, NYC..
eh eh eh, silaap !
Gombak KL jee, hahaha :P
seminggu kat sini, sorang2 plak tu..
TER-AMAT LAH BOSANN !!! :(
no one texting me, haihh mengharap aku jgak nak ingat org..
org lain x ingat aku, grrrr !!

tapi tak ape, kakak aku ade call aku :) si Lydia tu laa, time dia tengah keje..
orang da abis final exam, keje je la dia kene buat utk mengisi masa lapang dia sblm result keluar..
hope result dia 3.8 ke atas :D 4 flat susah nak dptkan..
blum tentu lagi dpt kondo, apatah lagi penhouse.. hehh, mengarut je ;P

then mama call, weee :)
time both of them call, seriously nak menangis !!
eh saya mmg anak mak, takkan anak alien -.- *akal tak ada ke ? :P
tapi tahan sebak dulu :') yeahh, doa aku sentiasa bersama mereka apabila aku tak bersama diorang..
* anak/adik yg solehah kan ? hahaha, perasan !

Alhamdulillah, doa aku dikabulkan oleh Allah :)
papa aritu pegi Kemaman Terengganu dgn menunggang superbike dia tu -.-
utk orang muda boleh la menunggang, sampai England pun tak apa..
tapi tak apa, asalkan papa pulang dgn selamat :)
DAAANN ! dia da pun pulang ke rumah dgn selamat ! Alhamdulillah, lega aku dengar dari mak cik aku !

so, di mana kita berada, apa jua keadaan kita alami sekarang ni, kita haruslah berdoa kepada Allah :)
InsyaAllah, Dia kabulkan :) Allahkan Maha Memahami, pasti dia faham umat dia !

peaceee :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers