google here :)

Thursday, October 27, 2011

Bagai aur dengan tebing.. kedua !! :P

semakin hari semakin pelik.. aku tak pelik tapi mimpi aku je ni..
da macam2 cerita dia keluar dan semakin menggerunkan..

mimpi kali ni plak.. my sista's wed :O
haha, ntah kenapa la plak aku mimpi ni.. tapi wedding mmg garden fairytale wedding..
memang indah dengan burung terbang sana sini, rama rama la, akad nikah kat satu pondok putih yang english style yang berada kat tengah tengah kolam ikan yang besar..
then sekeliling tu ade kawasan macam bukit bertangga, yang tempat jemputan duduk..
kawasan tu pun full dengan rumput, ala macam duduk kat taman bunga gitu..
kat sebuah resort macam tu laa..
* ada ke resort macam ni ? hehe :P

memang ramai gilaa orang time wed tu, time tu aku rasa aku da dewasa..
tapi yang pelik, semua budak2 sekolah pun ada time tu.. 5 sc 1 la, kelas aku sendiri pun ada..
then, paling paling PALING PELIK sekali..
boleh plak aku berpasangan dengan perempuan -.- duhhh, ape mimpi ni ??
bila plak aku jadi lesbian ? :O
*haishhh, the delightful dream become the disaster dream !

then, waktu makan malam.. parents pengantin lelaki tu tak suka plak keluarga kitorang -.-
suka hati dia jee !!! nasib baik mimpi, kalau realiti mmg aku cincang parents pengantin lelaki tu !
lepas tu, errrrr hmmm erhmmm o.o

taak ingat la apa jadi lepas tu -.- tetiba je aku terjaga dari tidur, maybe aku tengah haid kot..
mimpi aku terganggu sikit, hehehe :P

p/s : anyway, mimpi style wedding yg indah macam tu, memang De Bessst ! De Booom gitu !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers