google here :)

Friday, February 25, 2011

fahamilah saya :(



haa, tadikan aku tgh search psl study..
lps tu, tiba2 terkeluar laman web kat atas post ni..
so, aku bukak la web tu..
web tukan utk....
"Malaysian Flying Academy
Professional Flight Training, Malacca, Malaysia"

kan aku ni nak sangat jadi pilot :D
nak jad doktor ke ape2 yang ade kene mengena dgn sains jgak selain physics, maybe aku x de chance kot utk dpt..
tap klw jadi pilot, aku rse aku ade harapan utk dapat skor A+ utk physics dan add maths kot :D
then bole la aku apply jadi pilot ! huhu
best ni !

harap2 ade harapan aku jadi pilot, lantak la orang nak kata ape2 pun..
perempuan x bole jadi pilot ke ape2 ke, aku tetap nak jgak jadi pilot..
hehe :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers