google here :)

Sunday, February 27, 2011

takdir tak boleh ditukar ganti



woww ! gempak x tajuk aku ?
perrhh, mmg aku yang sengaja buat gempak :P
cakap pasal takdir, korang tahu apa je pasal takdir ?
CHOP CHOP, korang x tahukan takdir korang ? bagus la tu, aku pun x tahu jgak..

contohnya, * da mcm buat karangan plak *
takdir jodoh kita * psl jodoh, aku suka :P :P :P * , ajal , dll..
semuanya da tertulis, kita yang manusia ni buat dunno je laa..
benda da jadikan ? tapi kita bole amik iktibar, betul ?

benda yang baik jadikan teladan, benda yang buruk jadikan sempadan *btul ke peribahasa ni ? aku main tembak je, haha *
tahun 2010, mungkin aku ade buat banyak kesilapan dan aku x nak ulangnya lagi..
tahun 2011, aku ade azam yang insyaAllah akan aku buat sepertimana yang aku azamkan selama ni..

amat aku berharap hayat aku dipanjangkan sbb aku da x mampu nak pura2 yang aku ni okay.. aku PENAT ! aku x larat da :(
i need someone to care about me except my family and best friends..
thanks Anis Adrina, Nabilah Liyana, Anasuhah dan Nadia Manan :)
I L O V E G U Y S : )

p/s : JANGAN KAITKAN AKU PASAL MIRA DAHULU, TAHUN 2010 TU.. NI MIRA TAHUN 2011, THE PAST IS THE PAST ! ACT THAT THIS YEAR JUST LIKE UR FIRST DAY SAW UR MOM..

pray for myself and my life :) i'm so appreciate it !
thanks a lot from head to toe :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers