google here :)

Friday, February 25, 2011

dear bloggie,

what's up yo ? da lama x luahkan smuanye kat blog.. ye laa, skrg nikan blog jad tempat luahan hati aku * CEH AYAT !
lagi satu, kan aku ni da form 5, rajin2 la bukak buku....
.....untuk buat kerja sekolah.

tahun ni pelik skit sbb tahun lps aku rajin gila nak study awal2..
tapi tahun ni, bukan je setakat malas, X DE MASA TAHU ?
hari2 mesti cikgu kasi bnyk kerja sekolah, lps tu masa jealous dgn aku..
tak kasi aku study -.- haishh, sirap bandung tul laa !
da la minggu depan da nak exam, satu preparation pun x buat lagi..
ape nak jadi ni ? -.-

lupa plak tanya khabar blog, hehe.. ape khabar ? aku okay je, just aritu aku da start pening2.. alaa, jgn risau, aku da biasa da klw aku pengsan lagi..
klw mati cepat pun, x pe sbb x de sape kisah pun :)

haa, aku ade cite ni.. harini nadia nabila tumpang pergi dan balik sekolah dgn aku.. dia kate mak dia balik kampung, so x de sape nak hantar dia..
tad dia ade cite psl AM.. as usual, aku act mcm biasa je.. dia kate psl fb dia yg dia post psl AM dgn aku.. nadia kate psl dia nak tau no phone aku, that's why dia tnye AM.. of course la, AM x tau sbb aku lupa nak kasi AM no baru aku..

SIM card yang aku guna dulu tu kan da kene blocked, tu yang tukar no baru..
bila teringatkan balik, mmg sakit hati tul -_-
so, nadia kate post tu da dia delete kerana ade sebab2 yang tertentu (actually aku da tau, but korang je yang x bole tau)

p/s : past is the past, right ? the history of the year of 2010 should take the moral and then forget it ! the year of 2011, make a good history of our life and dont think so much about ur past :)
** to YOU i said that, i know u understand what i'm trying to say..

tu je, sorry klw ayat BI tunggang langgang, hehe..
byee bloggie :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers