google here :)

Sunday, February 20, 2011

sabtu, 19 feb 2011 :)

huhu, hari yg agak penat but i'm still okay :)
tad pg ade sklh ganti, so terpaksa la hadir jgak..
xde cite yg best kot..

haaa, ade cite kot..
* CECITE CECITE * biasa laa tiru ayat cite Hantu Kak Limah X Nak Balik Kampung..
terbitan cite sendiri, haha..
Azam kate semalam aku pendek, tad pg nmpk tinggi plak =.=
semalam tu time kitorg abis tuisyen..

alaa, bezanya kasut aku je ni..
akukan special, gi sklh pkai kasut nak yg bertumit :P
lps tu terseliuh, bagus sgt la tu kan ? haha -.-
tau laa dia tu tinggi, kerat kang kaki dia bru tau !
* mcm berani je, haha :P

then then, tad pg ade pelancaran Kem Juara utk pasukan yg wakil daerah..
hebat2 je diorg semua.. abg kesayangan aku pun ade :D
arif hakimi laa (tua sehari je pun), hehe..
AM pun ade, good luck boy :)

dlm kelas plak, 5sc1 gabung dgn kelas 5sc2 dan 5sc3.. mula2 tu kelas mmg penuh, last2 tinggal brape org je, yg lain tu gi kem juara..
aku duk sebelah zuraini, then pindah gi sebelah anis..
bnyk jgak kitorg cite, huhu..

time rehat, aku rehat dgn anis, zaireen, azam dan syafiq..
* 2 girls VS 3 boys, gempak ni, haha :P
then, syai ade, alin, hakim, jann, dan ramai lg laa..
senior thn lps kitorg, amir dgn sorg lg tu, x ingat sape nama dia, diorg pun ade..
tad pg zaireen dgn senior sorg lg tu, belanja aku arini :D
suka bonar aku ! haha :D sorg belanja air, sorg belanja makan !
THANK YOU ZAIREEN DAN SENIOR SORG LG TU :D

lps tu, ntah mcm mne aku dgn anis cite psl BODY lelaki..
then, syafiq, syai, azam dan zaireen join skali ckp psl BODY BODY ni, haha :P
kate azam HOT SETAP.. bukan hot stuff ye ? haha

* akan saya cuba mengerti ye, En. Azam c(: *
then then then, errrr ??????

da x de cite nak dicitekan da, klw ade pun, hal privacy kitorg tu, haha..
* yo yo oo je *

p/s : jangan tiru ayat2 @ perkataan yang merosakkan minda anak anak muda sekalian..
yg tua x pe, sbb mmg da tuakan ? haha :P
gurau aje :)
byeeeeee (:

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers