google here :)

Sunday, December 5, 2010

Subhanallah :O

Astaghfirullah-al-azim :O ape nak jad dgn anak muda zaman skrg ni ?
ishh ishh, ni kisah sorg budak ni..
budak lelaki, 17 thn, tarikh lahir SAMA plak dgn aku !
aku kenal dia, dia ni mak aku punye kwn punye cousin punye anak !
faham ? means, anak cousin mak cik aku la..

aku tgk gmbr budak ni kat fb, aku tercengang tahu x?
bole ke budak bawah umur gi CLUB ? hisap rokok ? hisap shisha ? yg aku paling x sangka skali....





MINUM ARAK !!! yg aku suka anggapkan.. air kencing setan tu !
dia anak org kaya, adoiii dia dpt 1 A je time PMR ? bapak dia da belikan kereta !
ape cite ? aku rse mmg keluarga dia x kisah kot !

P/S : amaran keras !!!
sape sape rse dia tu blum above 18, jgn contohi budak mcm ni !
dunia mmg nak kiamat klw smua remaja persis ni !
lg2 minuman arak ! JGN TRY !

6 comments:

  1. orang macam anak cousin mak cik awak tu patut di beri pengajaran.

    kalau saye tahu macam mane nak ajar dah pengalaman ajar budak macam ni

    walapun ayah saye kaye pun tak pernah ajar saye dengan kemewahan.
    nak sesuatu cari duit sendiri.

    ReplyDelete
  2. tau x pe, saya x tau ape jenis manusia la klw mcm ni.. sakit plak hati ni bila tgk !

    ReplyDelete
  3. ade gambar budak ni nak tengok juga sape dia

    ReplyDelete
  4. ni penting kalau nak tulis ape2 tapi ade kena mengena-2 dengan keluarga jangan pakai name betul dan gambar senang kate email lain

    sebab bila tengok cousin awak peragai.
    ade yang dengki ke atau ape2 je la.
    mereka akan kate awak same je.

    dan lagi blog ni semua orang boleh bace
    buat nye mak cik awak terbace ni abis gaduh keluarga

    bila nak buat sesuatu libat kan keluarga fikir dulu cik ni boleh buat keluarga bergaduh

    walau ape yang ditulis betul tapi tu masalah dia.dan walaupun tujuan kau betul bagi nasihat kat budak-2

    bagi ibubapa dia macam tak jalan kan tanggungjawab. sebab ade yang nasihat kan

    ReplyDelete
  5. keburukan keluarga jangan dicerita kan ia akan jadi kelemahan.

    kalau nak cerita cakap la pasal kawan pune kawan ke ape2 la

    jangan libatkan keluarga ia akan makan diri sendiri.....

    ReplyDelete
  6. walaupun perangai insan tu truk, x bermakna x de maruah langsung.. berdosa memalukan sesorg tp amik kisah hidupnye, dan jadikan pengajaran.. lebih afdal..

    saya x malu2kan sape.. hanya sebagai pengajaran ! tu sbb ade amaran ! FAHAM ?

    ReplyDelete

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers