google here :)

Sunday, December 5, 2010

mimpiku dgn si dia yg mesti ade (episod 7)

haaa, ni pelik skit.. tiba2 muncul balik ! haishh, nasib nasib..
mimpi aku sama plak dgn johana, haha..

aku mimpi kejar anis smpi dpt sbb...... diaaa?? haishh =.=
then, kejar la dia smpi kat satu warung tu, tiba2 baju aku tukar lain..
hoho, magical ni :D
then, aku nmpk plak si... err? ex aku ? -_____-
* tu la aku ckp, tiba2 muncul balik, duhh *
time tu, dia sruh aku pilih lagu utk anniversary kitorg setahun..
* mimpi aku mmg merepek *

p/s : aku malas nak taip mimpi aku panjang2, kang ade plak yg comment panjang sgt..
so, aku amik part yg mne penting je !
ape gejadah smua ni dlm mimpi aku ? haiyaaa !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers