google here :)

Friday, July 30, 2010

sukan tahunan 2010 :)

dengan ini saya suka bonar nak kato ni,
saya menang satu acara sahaja drpd 3 acara, hahaha

mula2 800M, nasib baik aku x pengsan, haha
smua pengsan, den jo yg x pengsan agiii..
tp mmg, time tu, kaki den da parah..
sbb hari selasa, kaki da start nak bengkak..
x pe, demi nak lari punye pasal, bedal je la..
ni pun sbb x biasa pkai spike.. haha

then, 200M, yaww !
pesaing utama, eh bukan ! musuh utama tu !
amirah binti daud -.-' alaa, bukan musuh pape pun, bab2 sukan je, musuh..
time lain, ok je, haha..
then ade intan, hahh, bestie aku tu ! terer jgak !
tu je pesaing yg susah nak kalahkan.. haishhh -.-'
time ni x pkai spike, pkai kasut sendiri, tp agak longgar, nak pecut susah tul -.-'
x pe, tahun depankan ade lagi? hahaha

lastly.. 4 x 100M !
time ni, aku masuk group A..
first runner, umi..
me? second runner..
effat, third runner..
fourth runner, adilah..
yeah, ini berdasarkan test power time latihan rumah sukan :) laju x saya lari? haha -.-
yeah ! time ni plak x pkai kasut, pkai stokin je, hahaha
selesa plak lari ! :D bru rse time speed tu, perhhh, terasa diri ku sudah melayang jauh jauh di awangan biru yg x tau warna biru ape, haha
then, dpt no 3 :) ok la tu, sbb ade amirah punye psl la ni, haihhh

dr keseluruhan acara yg aku terlibat
bole plak aku test kaki kan? hahaha
tukar2 kasut plak..
klw mcm ni, senang kot nnt nak lari :)
then, jam 3.30 pagi, x bole tido -.-
sbb demam, ahahaha..
kenapa eh? sbb time sukan, aku bnyk berjemur.. aku x bole kene panaskan?
da mama kate "padan muka" haha, nasib nasib..

tu je, haha, byee :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers