google here :)

Friday, July 23, 2010

mcm siot je wey !


ni yg nak lepaskan geram ni !
okay.. moja kate kat aku, ade org ckp mcm2 psl aku..
mengatakan bahawa aku kutuk2 moja -.-

wei ! x de keje ke nak kutuk boyfie sendiri ? -.-
buang masa je la wei !

dia kate budak laki ckp mcm tu, form 4, kelas sastera..
perhhh, aku rse ni kes jealous !! tp x tau sape budak laki tu..

nak je aku sekeh dia klw aku dpt tau..
biar la aku nak couple dgn sape pun..
aku rse ni mesti budak laki yg prnh mintak aku couple pada zaman purba tp aku reject..
then, tahu psl aku dgn moja.. dia ckp mcm2 psl aku ! sbb dia jealous..

make sense la !
ataupun, budak laki yg suka aku tp dia jealous tgk aku dgn moja.. then dia ckp mcm2 psl aku..

da da la tu, cepat la bertaubat, bnykkan mengucap, istighfar bnyk bnyk..
klw aku da x suka kau tu da la, nak ckp mcm2 psl aku kat moja tu pahal ?
cari gaduh ke?

grrrrrrrrrrrr -.-
da la, hentikan la sifat ke-cemburu-an anda semua !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers