google here :)

Tuesday, August 3, 2010

31 July 2010

from anis :) bracelet

from nadiah hassan :) spongebob xD

from lydia :) chocolate (bole makan tp x dibenarkan makan)

from papa :) DKNY, candy apples

from nabilah :) transparent frame (sape x nmpk, pendek umur)

from bella :) homemade card


tu la hadiah dr mereka yg saya sayang sgt :)
hmm, tahun ni agak x best la..
x celebrate pun birthday, dpt wish dgn hadiah je..
semangat tu, kurang sikit la..
mcm last year kot, hari ulang tahun, ade tangisan :(
tahun lepas menangis, tahun ni pun menangis..
deyy, ape mau jad ni?
but its okay kot :)
i want to say thank you for the wish..
and lovely present :)

first wish, of course dr moja, anis, zana dan ana :)
love u guys forever adn always :) muahhhhhhhhh :-*
family, dr mama :) love u mama :) muahhhhhhhh :-*

ade lagi hadiah yg saya akan terima :)
tp memandangkan saya kurang sihat, penyakit dtg menyerang, conjuctivitis dan suara x de..
so, saya akan dpt ble saya hadir ke sklh kembali :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers