google here :)

Friday, December 4, 2009

why ?? how can be ??

believe it or not !! i met him this morning..
OMG!! unbelievable.. why he came to my house??
.. and gave me CHICKEN.. * klw da goreng, x pe jgak.. tp mentah..
for what ??
he came to my house by motorcycle..
i thought that he came, he wanted his books back too..
but nope.. he dont want to.. * dia kate buat pekasam je.. dia x tau kat rumah aku da b'sepah dgn buku.. kat bawah katil la, atas katil la, tepi katil la, atas meja la, bawah meja la, kat ruang bilik aku la, kat ruang bljr kat atas la..
hish!! bnyk jgak eh buku aku.. tanpe disedari.. hehehe
buat ape la aku nak simpan buku dia !! buat kenangan ke??
ahhh !! x pyh la.. x guna lg la.. x de sape2 nak guna..
walaupun aku ni sbnrnye ade adik yg akan menghadapi PMR.. lg 4 thn je .. hehehe
mungkin kitorg da jad kenangan..
ye la.. mne x nye..
pegi tuisyen tmpt sme..
kitorg pkai baju yg sme (mcm da ade date plak..hehe) tp x jangka..
klw aku gi mne2 kenduri, dia mesti ade..
klw keluarga dia buat kenduri, mesti kitorg duduk tmpt yg sme (aku duduk sblh dia la..)
klw kat sni, aku dgn dia jiran...
klw kat kmpg, aku dgn dia tetap jiran..
* hairan... haihhh..
tu yg susah dilupakan... haha
psl tu kot.. smua org yg gi surau nurul islah, putra bahagia ingat aku dgn dia couple..
yaww.. biar btul !!
ye la.. kemne aku pegi, mesti dia ade..
kemne dia pegi, mesti aku ade..
tu sbb gosip tu t'sebar..
* woot woot.. gosiippp.. jgn main2.. haha
tp dia la satu2 nye kwn kaum lelaki aku yg prnh aku knl (sblm 2009)
thn ni... seriously.. jarang dpt jumpe dia..

lantak la.. skrg ni.. aku dgn dia tetap kwn...
forever and ever !! peace bro !! :D


No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers