google here :)

Monday, January 16, 2012

apa da jadi ? :(

ya Allah, kesiannya aku ni..
kata pandai memasak, tapi goreng papadom pun tak tau ke ? -.-
okay, tu sebelum SPM..
memang da lama tak memasak..
buat masa ni, tgh pro buat kek..
memasak masakan lain, hancussss..

dari tadi mama perli aku pasal papadom..
da la sebut 'rugi' 5 kali..
"eeee, rugi rugi rugi rugi rugi"
haihhh, tak tau nak buat apa da ni..
aku yg masak tadi pun, nak menangis da kat dapur..
yg hangus, jgn ckp la.. yg setengah masak, apatah lagi..
adjust api pun aku da fail..

kesiankan ? haihhh..
takpa, balik rumah ni aku nak masak..
i don't care ! dalam sejarah aku ni, first time aku tak tau nak masak.. MENGGORENG PULA TU !!!!
sabar je laaa.........

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers