google here :)

Sunday, December 25, 2011

Hello back to Indonesia :)

2 tahun lepas pergi ke Bandung.. tahun ni ke Bukit Tinggi, Indonesia..
sangat seronok pergi sana ikut rombongan :D
1st impression, seriously ingatkan ada yang dara.. rupa rupanya, semua da mak dara, haha
ada yg bawa suami tapi 2 pasangan je la..

kalau lelaki pergi sana, rugi kot sebab kebanyakannya barang perempuan je yang ada..
you know what, 4 hari 3 malam kat sana makan makanan padang saja..
aiyooo, pipi semakin bulat ni..

banyak gak barang aku beli..
1. 5 shawl
2. 4 baju
3. 1 jam tangan
4. 1 sandal
5. 2 cincin
6. 4 brooches
7. 1 skirt
8. 1 beg (bukan beg tangan)
9. 1 unsleeve baju
10. makanan dan majalah
hehe, banyakkan ? 1 juta rupe je bawa, tu pun duit tak habis lagi haha..

best part bila ikut rombongan ni, semuanya sporting gila habiss hhaaha
terlebih sporting, siap booking aku jadi menantu dia..
gilaa ke tak tu ? hahaha..
ni haaa, siap nak bergambar dengan aku.. 
konon2 nak tunjuk gambar tu kat anak dia. amboooiii dahsyat tu..
paling kelakar, siap minta acc facebook aku tu..
lagi lawak, siap bagi acc facebook anak dia, tu paling tak boleh blah..  
hhahaha, mula2 aku ingat main2.. rupa2nyam betul2 dia nak bagi ? :O

calon calonnya adalah :
1. sebaya dengan aku, sekolah kat alam shah 
2. sebaya dengan aku tapi tak pasti sekolah mana, orang ganu
3. umur 20 tahun, belajar kat alexandria university kat mesir, amik jurusan medikal

hahaha, kelakar diorang ni semua.. aku mampu gelak je :D
bila da sampai airport kat Malaysia, timbul saat geli hati dan sedih..
da start diorang panggil aku menantu hahaha :P
mama kata diorang ni berebut nak aku sebab aku lain daripada adik beradik yg lain..
ohh well, i'm special thank you :) hahaha :P
panggil diri dia mummy la umi la, hahaha..
kalau korang kat sana, mesti nak tergelak2..

ntah apa la nasib aku lepas ni.. PONING KEPALO DEN LAYE MOK MOK TERUNO ORE NI..

p/s : walaupun semua cerita di atas kisah benar *ecewaaahh*
sekadar suka2 aku update dlm blog, bukan SS OKAAY ? haha :P

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers