google here :)

Thursday, December 1, 2011

relaks la dulu minda !

hahahaha, paling best time tido lepas kusut kepala study..
Halaammaaaakkk, mimpi bukan bukan + indah, hahaha

entah laa, aku ni kaki mimpi kot..
aritu FIRST TIME aku mimpi hantu :O
ni mesti sebab tengok Al-Hijab, gilaaaa laaa weiii !

tapi yang pelik, kenapa ada dia balik ? sejak tahun lepas tak mimpi dia..
lepas tu, mimpi Ex-Anis.. she was so beautiful in my dream..
dengan dress dia, hahaha macam bidadari..

oh oh, dia pun ada.. time tu aku tengah kusut otak fikir exam Bio..
sampai aku menangis2, then anis tolong sabarkan aku..
anis bagi aku buku rujukan bio, dan anis kata dari dia..

hahahaha, serious ke ni ? MIMPI BUKU BIOLOGY ???

p/s : mimpi bukan2 sebab buku bio.. indah sebab ada dia dan my ex-anis, awww :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers