google here :)

Thursday, December 1, 2011

Nak menangis je ni!!!!

sebelum exam spm, mesti semua orang buat permohonan sana sini..
aku ? matrik je -.-
Ya Allah, aku gila geram bila kawan sekelas tak bagi tau pun bila tarikh nak beli no pin untuk IPTA tu..
bencinyaa !!
aku dapat tau dari cikgu je, tu pun dia buat pengumuman kat perhimpunan..
"harini ialah hari terakhir beli no pin" tu la cikgu kaunselor maksudkan, haiyaaa..
aku benci geng2 tu buat aku macam ni !

SELF- FISH ! 
jual ikan makan sendiri :P

bila laa IPTA nak buka lagi eh ? nak beli no pin laaa :(
aaaaahhh, semalam last ! mama kate esok je laa..
esok tu harini ! tapi still buka ke ? tapi... AAAAAAAAaaaaaaaaaa :/ mereng otak ni difikirkan..

kalau tak dapat IPTA, aku berdoa je laa supaya dapat matrik !
berharap sangat sangat ! tak nak der jadi penganggur lepas SPM..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers