google here :)

Friday, October 21, 2011

weeee :)

da lama x update blog, huhuhu
okay, this month memang bnyk chill dan gelak non-stop..

since abis trial ni, ada bnyk gak aktiviti..
mostly, aktiviti sendiri laa, hahaha..
and lately ni mmg selalu mimpi pelik2 -.-

okaayy, da x tau nak story apa..
kalau ckp mcm2, kata aku kutuk laa..
then, ade plak x puas hati dgn aku.. sedangkan tu perbuatan dia sendiri, x sedar2 diri plak tu..
x pe, aku tau, Allah menyebelahi orang yg berkata benar dan sentiasa terima takdir :)
hoho, aku la tu :P

p/s : aku da x kisah pasal orang lagi, focus on SPM lagi baik.. klw aku melayan orang yg perasan betul nnt, aku plak jadi mcm dia.. Eeee, x nak aku ! haha :P

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers