google here :)

Friday, September 30, 2011

the old one, byeee ! the new one, hyeee !

aku da lama x on facebook, then start la mcm mcm tragedi yg berlaku..
setiap manusia yg guna facebook pasti akan mengalami sesuatu perkara tapi x tau la ape dia..

now, aku focus pada 1 website social iaitu Twitter :D
hmm, just update status and tweet orang sana sini je..
even buat tu je tapi masa kita x de la dicuri macam mana facebook lakukan..
dengan facebook, klw bole nak duduk depan pc 24/7 ! gila laa !

ape yg ade dgn facebook ? aku da x faham pape da dgn facebook..
sejak on dlm phone, x tau ape format baru facebook..
klw twitter, macam tu je laa.. 
lagipun, aku x suka facebook.. ramai gila spy, stalker..
still banyak friend request aku x accept, over 100 la jugak..
dan kesemuanya lelaki -_______- 
x kira la bangsa, agama dan negara mana mereka tinggal..
haihh, ni bukan 1 Malaysia..
ni da jadi 1 Dunia :O

otherwise, life aku happy je.. always have fun dgn family tanpa gangguan oleh sape2 pun..
sebab this year aku berazam utk have fun dgn family.. me and them only, tiada gangguan :)
happy family ~ huhu, amin :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers