google here :)

Sunday, June 12, 2011

ijab kabul :)

berbini da abang aku ye ?
pejam celik, pejam celik..
10 june 2011, abang aku sah jadi suami org..
aku ? bakal jadi mak cik orang, tua da aku rupanye..
tapi ok la time2 umur aku skrg ni, drpd adik aku ? hahaha :P

time abang aku nikah, aku ade record video tapi ade kat camera..
 maleh pulok nak cucuk kat PC.. esok lusa je laa ye..

haa, ni skit je gmbr time abang aku nikah kat dlm phone aku..
aishh, da tau aku ni suka bebenor dgn camera, of course laa gmbr aku tangkap bnyk..
tapi tu smua kat camera..
al-maklum la, tetibe je camera full, so bnyk gmbr lama kene delete, hehe..

btw, to Nurhamiza Binti Zakaria, eheemm my SISTER-IN-LAW xD
and my bro, congrats :D
enjoy ur life as husband and wife and dgr lagu Kakanda Adinda by Atilia and Monoloque..
dialog x de, monoloque je ade, hua hua hua :P

da bergelar suami isteri :D


salam tangan seorang raja yg sudah bertakhta di hatinye..


alalalaaa, malu malu kucing plak kak miza.. bak kate pekerja abang saya, si naim tu..
"shy shy cat plak".. 


cium dahi permaisuri hatinye..

sarungkan cincin..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers