google here :)

Monday, June 6, 2011

geli tahu x ?

* bukan nak cakap ape laa, kutuk pun bukan.. just luahan hati je..


euwww, tolong laa.. da diri tu lelaki, jgn la buat style gay -_-klw lawa x pe gak, TAPI kene kutuk gila gila, kene gelak, mcm2 laa..
pilih la style yg sesuai utk diri sendiri, so diri kau dgn org lain pun bole terima kau..
ni tak, saje je buat style mcm tu..
mcm aku x tau..

kau tau ubah diri orang je, diri sendiri x tau plak nak ubah..
kau tu yg patut berubah, ape laa..
nasib tau aku ade hati nak kwn dgn kau dlu..
klw x, TAK DE MAKNANYE !

ishh, makin meluat, menyampah, geli aku tgk dgn penampilan kau..
kau kate budak yg muda dari kau ckp mcm2 psl kau..
kau tu tgh tidur ke tgh khayal eh ?
kwn kau sendiri yg sebaya pun x suka kau, even budak kelas kau sendiri la wehhh..

kau bole la hina aku dlu, skrg ni kau nak hina aku ? try la klw berani..
klw berani, parents kau jumpe jenazah anak dia depan pintu rumah..
tapi ade gak kebaikannye, terima kasih la sbb kau buat aku semakin matang..
sekarang, mmg aku x perlukan kau lagi..

keburukannye, kau buat aku trauma dgn lelaki yg sama jenis mcm kau..
tapi certain ade yg aku bole terima..
nak lepaskan geram bnyk2, x bole sbb nnt aku x bole lepaskan geram lagi..
maklumla stok da x de dlm hidup aku lagi utk aku dendam..

p/s : faham2 je la sape dan ape yg aku ckpkan -.-

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers