google here :)

Saturday, May 14, 2011

still my no 1

ape laa aku nak ckp ni ha ?
bulan ni, bulan yg aku benci sekali !
da la bulan ni exam, plus masalah semakin bertambah..
aku tau tu smua private dan x patut ckp kat blog..
tapi kat sape aku nak cerita masalah aku..
aku rasa lega utk bgtau org psl cerita/masalah aku..
bole jad gila tau x klw aku pendam ? aku x gila !

* okay fine, kadang2 je aku gilaa *

from now, aku mula benci mother's day, why ?
oh please, it makes me feel !(#*!)$(&@$_(@*$)(!
mmg masalah keluarga, aku da x tau nak handle sendiri mcm mne..
mmg da x kesah da kat diri aku ni, aku mmg bnyk mencarut da skrg ni..
TAPI TAPI TAPI... aku x mencarut kat org, kat diri sendiri laa..
dari situ, aku mula emosi gila gila smpi terganggu aku punye exam..

time exam pun, utk paper BI, aku tulis psl ape yg buatkan aku rse P(#*!$&@($!*_#~ ni..
karangan yg no 4 tu.. alaa, psl my mind was blank, bla bla bla..
hmm, suka jgak aku buat karangan yg sambung2 ni..
bole jad kreatif time mengarang karangan smpi x tau ape yg kite sendiri karangkan..
ataupun, cikgu yg nak menyemak tu faham ke x ape yg kite sendiri karang..

otak aku mmg blank laa, ntah ape la yg aku study..
ramai gak dlm kelas aku buat karangan no 4 tu, antaranye aku, nadiah, imran, megat, dan sape ntah lagi..
so, cross finger for my BI paper :)

p/s : even seburuk2 mcm mne pun keluarga aku, diorg patut aku utamakan, yeah in my short list :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers