google here :)

Wednesday, January 26, 2011

Pertandingan Tilawah dan Syarahan, anjuran Persatuan Agama Islam

syarahan ? Emira masuk syarahan ?
hua hua hua, da lme aku tunggu nak masuk..
FINALLY, dapat jgak masuk :D
tilawah ? hehe, x pe laa.. kang bnyk plak salah, haha..

tajuk syarahan, bru semalam aku jumpa yg sesuai..
"Peranan Pelajar Ke Arah Memperkasakan Ummah"
ada jgakayat yg aku selitkan aku punye skit..
betapa Nervouss nyee aku !!
Alhamdulillah, smuanye berjalan dgn lancar... dgn ton suara aku ni, hehe :)

kul 1.10 p.m. smpi 2.20 p.m. pertandingan tu start..
x ramai pun yg masuk..
yg paling bagus, aku SEORANG je budak form 5 !!
ape2 pun, menang kalah, lain cite.. yang penting, syarahan aku da selesai :D

p/s : terima kasih kat nabilah liyana, sbb dia la yg tolong aku.. :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers