google here :)

Sunday, January 30, 2011

AKU DAPAT ? :O



* AMARAN : bukan saya punye gmbr, harap maklum ~ haha, mmg bukan pun !

yeah !! aku dapat masuk syarahan kat MTQ nnt..
bulan Mac ni kot, insyaAllah (:

* terima kasih Mama, Nabilah, Ustazah.. TERIM KASIH MALAYSIA ! hahaha, lebih2 plak..
ye ! ni first time aku bertanding utk wakil sklh :)
Alhamdulillah, tercapai jgak angan2 aku masa kecik2..
ye laa, dlu kan, aku suka sgt ceramah kat org lps balik dr sklh agama, haha..

skrg plak, lps 5 tahun aku tunggu, AKHIRNYA !
aku dpt jgak :)
skrg ni aku ade 4 tajuk merangkumi 24 isi, 50 ayat al-quran dan 3 hadis..
aku kene pilih 1 je tajuk yg sesuai dgn aku utk aku ber-syarahan nnt..

TAPI, aku x tau nak pilih yg mana satu, aku nak smua ! * tamak tamak *
tajuk pertama - iman dan taqwa pencetus umat gemilang..
tajuk kedua - pendidikan al-quran membina keluarga sejahtera..
tajuk ketiga - muslimat berkualiti, negara dihormati..
tajuk keempat - kekuatan ekonomi memajukan umat..

I NEED SOMEONE TO HELP ME ! i dont care who you are to me, just PLEASE help me !
):
I'll appreciate it :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers