google here :)

Monday, December 13, 2010

tag oleh fai :)


1) Pernah jatuh cinta?
da bnyk kali jatuh tp cinta skali, haha..

2) Nama first love awak?
first love couple eh ? hoho, budak jam oren b'nama Ahmad Mujahid Bin Kamaludin
* haa, nama ayah pun che' tau,haha*

3) Awak ni popular ke dekat sekolah?
popular kehh ? x kot, biasa2 je :D

4) Nama musuh awak?
klw psl akademik, da semesti Sze Chyi tersyg saya ni, susah tau nak lawan dia ni, huhu ;)
bab2 lain, x de :)

5) Pernah confess dekat seseoarang?
confess :O psl ape je? rse rsenye x kot :P

6) Awak kenal Hagemaru?
kenal sgt -.- kartun fav adik saya.. dan saya, hehe ;P

7) Beri satu nama pemain bole sepak yang ada dekat negara kita?
yg saya tau si Aidil je, hahaha
* nmpk sgt x sokong bola sepak negara sendiri :P*

8) mcDonald ke Haji Tapah?
McDonald laa.. Haji Tapah tu ape? x prnh dgr pun * garu kepala

9) Ada tak senior hot dekat sekolah?
senior saya mmg hot hot! cute cute je diorg, ye laa kebnykan diorg kecik dr saya, haha xD

10) Kalau ada orang benci dekat awak, apa awak buat?
lantak pi laa, ado den kesah ? haha * kadang2 tu ade kot :P

11) Ada jawatan dekat sekolah?
pengawas sklh sbg P.K. setiausaha :)

12) Apa azam tahun 2011?
thn dpn SPM kan ? so, ade laa :)

13) Senaraikan dua benda yang mesti ada waktu tidur?
Mr. Elmo, Ms. Pussycat, bantal, selimut, katil, tilam :D

14) Kalau anda ada pilihan, nak keluar date dengan Adam Lambert or Justin Bieber?
Adam Lambert :D

15) Cuba bayangkan, time awak tgh gossip gossip dengan kawan awak, datang lah sorang minah nie, dia terus menyumpah seranah. Apa anda buat?
suka2 je nak menyumpah seranah dia tu, ishh -.- lg pun, ntah laa.. saya pun x tau nak ckp ape, huhu !

16) Ada tak kawan awak minat orang yang anda minat?
ade ade, haishh.. dia putuskan hubungan kitorg :(
* da smua org pening kepala, sape plak kali ni, haha

17) Antara Ultraman dengan Spiderman, mana yang paling layak untuk Cinderella? Kenapa?
Spiderman ! tough, handsome, ape lg? huhu

18) Kalau saya kasi awak rm10000, apa awak nak buat?
x bole up skit ke? haha.. nak beli Nikon D5000 :D

19) Tag 4 orang :
nak tag kat anis, tp da ade.. so, firal, arisha, ummu, elaine

20) Ucapan : formal or informal? haha, thanks to my follower and pembaca2 blog ;)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers