google here :)

Sunday, December 12, 2010

run if u can !



klw dlm dunia ni ade mesin masa ! da lme aku putar masa tau !
klw ade je masalah, smua org nak lari kan klw bole? masalah yg kite hadapi tu buatkan kite lg matang ;) berfikir dlu sblm bertindak !

ni psl kwn aku, grrrrrrrr ! psl ni la buatkan aku x suka bende2 mcm ni terjadi !
kehidupan mmg pelik kan ? ape yg terjadi kat aku, mesti terjadi kat dia dan sebaliknye..
bukan kat dia je, kat org lain pun sama ! tp tu la kehidupan sebenar utk kite lg matang !

ape yg aku ckp, sebole bolenye SMUA ORG X NAK DGR ! cuba percaya ckp cik Emira ni !
nothing is possible u know? org nmpk baik tp jahat ! org jahat tp hati dia suci ! org baik tp hati kotor ! org jahat tp dia baik !
* smua org pening kepala memikir, ape bezanye suci dan baik ? *
x pe, smua tu pasti akan berlaku kat setiap manusia dlm dunia ni..
well, nnt korg tau ape perbezaannye !

aku tau bende yg lps ialah sejarah atau memori.. aku tau jgak org nak katakan, Bumi sentiasa berputar, smua bende akan terbalik dan x kan jangka bende smua tu akan berlaku..
tp tu smua realiti kan dlm dunia ni ? skrg ni, nak percayakan org pun da kene hati-hati tp berpada-pada..

any probs, tell me and ask me :)
* terasa mcm pekerja kat prudential laa :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers