google here :)

Saturday, December 4, 2010

Aku la AnDarMu :D

org tua kate anak dara susah btul nak jaga..
ye laa, nak parents mesti la nak anak perempuannye ade sikap yg baik, perangai yg elok..
sopan santun, x keluar rumah dgn kwn lelaki, mulut tu control bila ckp dgn parents,
pandai masak, pandai kemas rumah, ape2 je laa
KAN ?
* eh, aku dlm kategori anak yg baik la, huhu.. anak yg solehah la katekan :P *

so, aku nak bgtau aktiviti aku sbg Anak Dara yg Terhormat kat rumah ni..
biasalaa, akukan AnDarMu !! Anak Dara Muda :D
haa, time2 cuti sklh ni kan, ape je aku buat kat rumah..
aku men-CHUBBY-kan pipi ade laa, huhu !

ohh, ari khamis aritu cousin aku (zhafren) ade kat rumah, aku x sedar oww.. aku tertido sebelah cousin aku, haha.. bukan je tertido setempat, bukan je dia tu lelaki, malas sebantal :O
haha, nasib baik bantal tu agak panjang.. so, kitorg tertido hujung2, aku hujung kiri, dia hujung kanan, huhu !

otherwise, si lydia plak demam.. da aku sorg je kemas rumah, huhu..
sempat jgak tlg teman dia basuh kereta, WALAUPUN DEMAM tau, hehe * dahsyat ow lydia *
aku ade no phone bru, hehe :) yg x dpt lg tu, insyaAllah aku bg !

aku x suka keluar gi jln jln but aku suka travel :D holiday sana sini, termasuk la kmpg aku sendiri, haha.. kmpg yg best kan, dpt jumpe budak tu, haha :)
other than that, aku MMG GILA CAMERA xD pantang tgk oww, haha.. skit skit, tangkap gmbr then upload :) smpi la aku dpt gmbr yg muka aku ni mirip mcm lydia :O
possible possible, huhu !

ohh yeah, aku buat cheese tart utk kali kedua :D ni pun sbb ade org order !
mak aku kate diorg order sbb aku buat sedap :D time kenduri aritu, hehe :)
terharu oww :')

aku x tau la ape yg ade kat diri aku.. percaya atau tidak, EVERY DAY ade je org mintak couple -.- Babun tul ! -_____________- * istighfar *

and about AM, err idk :( firal, mira, anis, haishh ramai la lg ckp psl dia ! da x tau nak buat ape..
aku takut hati aku terguris mcm dlu, amat2 gilaa dalam :(
* haishh, x prnh org buat aku mcm ni * aku x sanggup tgk parents aku, ye laa diorg pun x sanggup tgk aku menderita, sakit memanjang :(
i know he hates me already, impossible he wants me back ! right ??
smua org ckp bende yg lain kat aku, so make me confuse -.-

life is great :) i want to enjoy every single second i have :D
chill and lets go ! be everything i wished comes true ! huhu !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers