google here :)

Monday, November 22, 2010

mimpiku dgn si dia yg mesti ade (episod 6)


ohh yeaah babe ! business mimpi aku dtg balik, huhu :D
kali ni ade 2 cite dgn 2 org dlm satu mimpi..
faham? alaa, x faham pun x pe sbb nikan mimpi, mesti la agak pelik skit..

mula2 aku mimpi sorg budak ni, hehe :)
* wan afiq kenal dia !
dlm mimpi, bisu kot smua org, aku je yg ade suara * mimpi aku, mmg laa *
tp sorry laa, klw terlawak skit *jgn gelak ye wan, haha*
dia mintak couple kat aku, haha :P
tp dlm mimpi, aku teringat yg wan prnh ckp kat aku yg dia da couple..
tp jgak, dia ckp kat aku dia da break, then sruh check fb dia..
aku check laa fb dia, tgk tgk..
btul la, dia.......








da couple, hehe :) ntah tiba2 je nama gf dia athirah, hehhh sape tu?
* (suara menggatal) nak jad kedua bole? hahahaha xP*
ok ok, back to mimpi !!!!!!!!!!!
ble aku dpt tau, konon2 merajuk laa :P then lari..
masuk kelas..

xkan la nak merampas org punye, grr x de keje je..

x tau knp bole mimpi budak mne ntah, tiba2 je ade..
okaay, mimpi aku start mcm ni........
aku masuk kelas, tiba2 aku ternmpk yg dia ade kat depan mata aku..
aku pindah la tmpt duk, biar aku duk sblh kanan dia..
tersengih sengih dia kat sblh aku, haha..
kat sblh kiri dia plak, kwn dia.. pun sama, tersengih sengih mcm kera wangi -_-

aku toleh je kat diorg, then aku senyum menyampah kat diorg..
tiba2 cikgu panggil aku..
ade ke patut cikgu pukul aku ???? * nightmare ni ! *

guess what ????
.....................................






kakak aku kejut laa ! haha, bru aku sedar aku mimpi tad :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers