google here :)

Saturday, November 27, 2010

balik kmpg !

huhu, dpt balik kmpg :D finally ! x dpt duk kmpg selama sebulan utk bulan dpn, sekejap pun jad la !
aku suka duk kmpg sbb rumah kedua aku kan ade? haha, prasannye aku ni..
satu lg, aku suka balik sbb hati aku tenang oww :) and kat muar tu, hati aku bisa cair ! haishhh, SUKAA ! HAHA

aku balik ni pun sbb jiran dlu kitorg punye anak nak kahwin.. malam sabtu dia nikah, harini bru la diorg kahwin, b'sanding atas pelamin.. agak kelakar jgak laa ! haha
err, saya dpt jumpe budak yg saya kenal sejak 2 tahun, haha :P
ni yg best nak cite ni..

tema malam nikah, aku pkai baju kurung warna biru, tupp tupp budak tu pun pkai baju melayu warna biru ! hahaha :D sukaa gilaa oww, aku nak je jerit ! * ehemm, sopan skit miraa *
dia tunggu kat dpn pintu entrance.. di mana bakal pengantin lelaki akan masuk melalui situ :)
ble aku kat depan mata dia, hehehehe :) dia senyum kat aku ! haha :D
yaww, sweet gilaa.. terasa mcm dlm syurga ! * nak poyo jap *

then, abis je kakak budak tu nikah, certain pihak perempuan masuk la dlm rumah, tgk hantaran la, utk malam / adat berinai dan tangkap gmbr pengantin.. diorg nikah pun ade pelamin..
cantik ! smuanye fresh flower, x main la bunga plastik, hehe.. ohh, fotografer lelaki cina..
maybe dia x tau kot cara melayu bersanding sbb salah tempat pengantin duduk time malam berinai.. ye laa, before that, tangkap gmbr then malam berinai.. pengantin perempuan duduk tempat lelaki, dan pengantin lelaki plak duduk tmpt perempuan.. time malam berinai tu da separuh jalan, bole plak diorg tukar tmpt, haha.. sblm tu, kitorg mkn, da je amik makanan, aku hampir terlanggar budak tu, haha ! aku tunduk je =,= maluu nak tgk, haha

ohh yeah, aku x tau ape akan jad kat aku -.- sbb ade la mak cik ni, tiba2 kasi lydia buah anggur, dia sruh lydia makan.. lydia mkn je la, then dia sruh bella paskan buah anggur kat aku, aku tercengang la, knp aku ? then, dia kate "makan la, nnt ade org masuk meminang"
aku tercengang je, da smua org kat situ gelakkan aku -.- aku x tau nak buat ape, yg aku tau basmalah je la.. balik kul 12 mlm -.- pak imam dtg lmbt !

balik je rumah kedua aku *rumah keluarga angkat aku sbnrnye, haha* tgk cite hantu -.- haha ! actually aku tido sorg2 tp x jad sbb takut, ahaha -_-

p/s : i am happy ble kat sini.. hati aku jad tenang, aku x fikir psl pape pun yg b'laku kat aku sblm aku tiba je kat kmpg :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers