google here :)

Saturday, November 27, 2010

balik kmpg 2 :D

hee, harini kakak budak tu kahwin :) kitorg gerak dr rumah kul 1.30 p.m.
harini aku pkai baju kurung warna putih, ade la corak2 warna coklat, biru dan hitam skit :)
ikut tema diorg, warna coklat dan putih :) tp aku punye terlari skit, haha
* perlu ke sbnrnye ikut tema diorg ? -.- *

tiba je kat situ, kitorg masuk pintu blkg * bukan penjenayah ye * sbb kat pintu dpn bnyk kereta lalu lalang.. besar-besaran kakak budak tu kahwin (kak win), jemputan smpi 1000 org :O huhu !
dtg je, trus mkn :) da abis je mkn, nmpk plak parents tunang abg aku (kak miza) dtg sbb family kak win kenal parents kak miza.. so, kitorg pegi la jumpe parents kak miza..
tiba2 aku ternmpk budak tu masuk dlm rumah, ohh tidaaak ! :O dia pun pkai baju melayu warna putih !
*eh eh, mcm berjanji plak kite ye, haha*
dia masuk je rumah, tiba2 mama sruh aku amik air.. so, aku gi la amikkan air.. tiba2 je, budak tu keluar dr rumah, hehehe :) aku nmpk dia skali toleh je, tp x prasan plak yg dia pun pandang aku jgak, haha :D time aku amik, tiba2 dr jauh dia tegur aku xD !
dia tnye da mkn? mula2 aku x tau dia tnye sape, ye laa air tu kat bwk khemah, seberang depan rumah dia, agak jauh kot.. aku diam je, then dia tnye lg da mkn ? so, aku angguk je la.. bru dia pkai kasut, haha :D *bangga ni *

then, aku kasi la mama air.. dia plak dgn cousin dia, duduk kat meja yg depan rumah dia.. aku plak duk kat meja bwh khemah, tmpt kitorg duduk agak seberang depan2.. so, mmg jelas la nmpk muka dia.. hehe, slalu jgak la nmpk muka dia time tu :) so, dgn syok sendirinyee aku ni, terasa dia bnyk kali pndg aku, hahaha xD *da nama pun syok sendiri, fhm2 je la*
then, budak tu gi tlg cousin dia satu lg, gi amik kotak.. lps tu, mama kate nak tgk pengantin atas pelamin dgn kek pengantin.. tiba2 terserempak dgn dia lg, haishh :) suka bonar den, haha !

dia nmpk lydia, dia pndg.. dia nmpk aku, dia senyum lebar :D * alaa, senyum nmpk gigi tu *
grr, geram oww tgk muka budak tu ! nak je cubit dia, haha :D nasib baik umur dia 19 thn, so ade can laa, haha :D *gatal plak aku ni, haha * time kitorg tgk, ade la mamat gila mne ntah, tiba2 je jalan menuju ke pelamin, mak cik2 smua ckp "ehhh !"
nak tau mamat gila tu pkai ape? baju t-shirt merah, seluar pendek -_- tp nasib baik jgak, dia gi kat budak2 main kompang, tp mak cik2 tu pelik, dr mne la mamat gila tu dtg, tiba2 je..
x pe x pe, yg paling aku suka.. kat mne aku ade, budak tu ade jgak, haha :D

ohh yeah, ade artis ni, x tau sape tp dia prnh b'lakon cite alia, jad mak alia kat kmpg.. rose iskandar x silap aku.. mama kate nak amik gmbr dgn dia, so aku jad fotografer kejap.. then, mata aku nmpk dr tepi, budak tu tgh pndg aku, haha :D so, dgn bangganyee aku capture je gmbr tu dan aku mmg syok sendiri :D *time ni je ! * haha.. then, trus balik KL :)

p/s : err, bab2 mcm ni, saya mmg suka syok sendiri :D hehe ! tp KLW korg rse la aku syok sendiri.. bg aku, aku ade kat situ.. so, aku rse MMG dia pndg aku :D haha !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers