google here :)

Thursday, September 23, 2010

wakey wakey !

ishh, kenapa setiap hari aku menangis?
bukan dpt pulihkan keadaan pun..
sedar la mira, org tu da x syg kat kau :(
haishh, susah btul hidup ade dugaan mcm ni..
x aku duga perkara mcm ni akan berlaku..
lain yg aku harap, lain plak yg jad..
lps break, 3 org mintak couple -.-' mcm la aku bole terima diorg..
susah la bg aku, kau kasi aku masa pun, tetap x bole jgak..

skrg ni, bnyk kali aku fikir, bnyk info aku dpt, makin aku buntu..
ape sebalik perkara yg berlaku ? ape yg ade dlm fikiran dia ?
faiz ckp dia still syg aku, klw bole nak je rujuk balik kot..
tp knp dia buat aku mcm ni?

aku x tau knp dia buat tu, dia buat ni..
aku nak kegembiraan aku kembali mcm dlu..
aku da x sanggup da hari hari aku termenung sorg2, menangis, ckp sorg2..
da mcm org gila..
but alhamdulillah studies aku bole aku handle, bg aku da biasa kot..
tp aku x nak aku asyik khayal je dlm kelas.. setiap tmpt aku pndg, mesti teringat kat dia..
hari2 aku mesti mencari dia smpi aku terfikir, "knp aku cari dia? knp aku mcm dlu?"
klw nmpk dia, hati aku gila sedih, sebak..
ape ape je yg aku nak buat yg ade psl dia, aku jad takut..
takut dia marah aku, takut hati dia sakit..
HATI AKU SAPE NAK JAGA? SAPE NAK JAGA PERASAAN AKU ?
skrg ni aku da x rse ape2 pun, nak sruh aku syg org tu ke org ni ke, aku ni mcm manusia yg x de perasaan.. makin teruk aku ni ! sedar la mira ! -.-

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers