google here :)

Tuesday, September 21, 2010

beraya di sklh

raya kite kite je, haha..
just bwk kek kat sklh, then kasi kat kelas 4sc1, 4sc2 dan 5sc1..

4sc1..
ingatkan nak kasi anis, ana, ummi, needa, syai, syafiq, fadhil, nabil dan syafiqah je..
tp rse mcm x adil plak, so kasi je la satu kelas..
sape yg x mkn, bg aku rugi kot, haha..

4sc2..
sape yg mmg dr kelas aku tu, mmg tau la perangai budak laki kelas kitorg..
lg2 si imran, arif, iwan, uzair, numan, nabil, megat.. klw bab mkn, diorg yg dtg dlu, haha..
so, klw ade lebih tu, mmg diorg yg tukang abiskan.. tp aku kasi jgak kat pljr non-muslim..
x kisah la diorg mkn ke x, yg penting aku da pelawa.. klw x pelawa, kang ape plak diorg ckp kan?

5sc1..
kelas ni plak, err, ntah la, haha..
da abis ke x ke, yg penting aku da kasi.. aritu abg anis kate nak kek, so aku kasi laa..
bukan sbb lain ye, hahaha :P
tp yg x bole blah, ade ke patut diorg tnye, aku ni beli kek tu atau buat kek tu..
da confirm la aku buat, klw beli mesti 2 3 bekas aku kasi, biar smpi tercekik, haha..
bagus la 5sc1 ni, suka buat aku gelak..
klw tgh sedih pun, mesti buat aku gelak, klw diorg perasan la aku sedih, haha..
im happy i have senior like them :D tenang ! hahahaha :P

to uzair, im sorry for ur late, insya-allah rohnye dirahmati oleh Allah dan ditempatkan bersama sama org yg beriman :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers