google here :)

Monday, September 13, 2010

raya pertama !

pagi pagi da mimpi ex saya :(
* err, biar la nak mimpi dia ke x, grr

then, bangun je dr tido, trus je mandi..
da mandi, pkai baju raya ! :D


lebih kurang mcm ummu punye kot, hahaha :D
da siap2 je, trus gi mkn ketupat, dgn periuk kera 2 kali tmbh, haha



yeah ! org johor je prnh mkn, sape yg org johor tp x prnh mkn..
bukan org jati johor la tu, hehe..
sedap periuk kera ! ble mkn dgn rendang, fuhhh ~ meleleh beb air liur, hahaha
* bukan aku laa -.-

da abis je, pkai tudung, then salam ayah, ibu, kak lysa, abg ngah, dgn kak anim..
then dpt duit raya ! huhu
satu rumah je dpt 4 angpaw raya! haha
x ingat brape, haha

then, keluar rumah, gi beraya rumah saudara, adik beradik ayah..
mmg aku x dpt duit raya tp perut aku dpt makanan.. haha
da abis je, balik rumah ayah sbb my family kandung mau tiba ! haha
salam2 diorg, cium pipi diorg..
perhh ! aku rse nak nangis je kat situ sbb da lme x jumpe :(
da la seminggu, jauh gila plak tu !

da mkn2, tangkap gmbr skali, then balik.. huhu
tinggalkan keluarga angkat aku plak, sedih jgak :(
then papa bwk gi rumah maknye, yg aku tinggal selama seminggu tu..
dpt duit raya lagi ! iqa, hafiz, along dan atok kasi,
mak mama dgn pokda apo pun kasi (adik mama) ! :D bella kasi sbb aku x dpt jumpe diorg..
mama balik je muar, trus gi rumah diorg, sblm amik aku, mcm mne la nak jumpe diorg..

then, gi plak rumah kwn mama dan papa, dpt duit raya lagi ! huhu
err, saya mmg ske ramah mesra dgn org yg lg tua dr saya ye, senang dpt duit.. huhu
bukan senang nak jadikan menantu -__________- haha * tetiba je :O
so, pegi la hotel, mandi manda ! tukar baju, gi beraya plak rumah atok busu (adik mak papa, haha) ye, dpt duit raya lg ! mokteh dgn kak yan pun kasi !

malangnye.......
duit raya kak yan hilang :'(
grrrr, x pe laa, halalkan je la sape yg dpt..
da abis je kat sana.. kitorg gi cari mkn, serious ! smua kedai mkn tutup ! hahaha
mmg la, raya pertamakan ! klw ade pun, penuh sesak gila !
akhirnye, pegi delifrance, sebelah hotel kitorg menginap, haha
along dgn hafiz pun ade skali.. aku order steak & mushroom pie dan ice peach tea !
sedap gila gila !

da kenyang je, nak on9 jap kat lobby tp mama marah :(
so, naik je la masuk bilik..
ape lg, tido laa ! haha

the end ! :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers