google here :)

Monday, September 13, 2010

raya kedua !

bangun pagi !
gi breakfast !
masuk bilik.........
tido balik ! hahaha

first time ble raya, da bangun je, mkn, tido balik..
slalunye, da gi breakfast, trus mandi, then gi raya..
tp x plak, hahaa sbb kitorg x tau nak gi rumah sape dlu, haha
lgpun, pagi2 ni diorg smua keluar gi beraya, petang bru ade kat rumah, huhu
kul 3 kot, bru kitorg keluar hotel, haha

mula2 kitorg gi tanjung, mkn yong tau foo, rojak petis dan asam pedas.. hafiz bwk tunangnye, kak mieza dan adik kak mieza..
then, gi rumah mak papa dlu then cari rumah kwn mama dan papa yg ade org, haha
ye laa, tgk tgk ! smua rumah x de org ! haishhh

then, ronda ronda la kwsn rumah kitorg kat muar, huhu
mmg every year kitorg buat mcm ni, then kenangkan masa dlu..
so, kitorg pegi rumah che ah (jiran kitorg kat kwsn rumah kitorg kat situ dlu)
rumah diorg ade buaian ! haha, tu buaian kitorg, dlu da berkarat..
so, papa kasi diorg, diorg cat la balik.. nmpk la bru !

masuk je rumah diorg, smua ade..
che ah, suami dia (sorry, x tau nama, haha), win, syariza (kitorg panggil adik), dan najlah..
diorg ajak kitorg makan, errr -.-
x larat nak mkn sbb da kenyang ! nasib baik dia x kasi mkn ketupat lg, ohh tidak !
so, smua mkn la sikit, aku je x, hehe
tp sikit2 pun, 2 3 kali tmbh, haihhh

tiba tiba......
muncul seorang jejaka ! haha
anak che ah, haikal..
perhhh, tinggi gila tahap gaban bhai ! hahaha, kalah naveen..
eh eh, dia pkai spectacle, just like me ! haha

lydia tnye mama "haikal da ade gf ke ?"
mama kate kat che ah, "lydia tnye haikal ade gf ke.." *smua gelak, haha*
nasib baik haikal x de time tu, dia tgk tv kot..
aku kat sblh che ah, che ah pun ckp la "x de tu, gf ke isteri ke kitorg yg cari kan"
ehemm, nak carikan, carikan laa, tp x pyh pandang saya aunty che ah oiii -.-

then, aku lari ke depan, ikut iqa..
haikal pandang aku then senyum, hahaha.. aku balas je la senyum dia..
mcm mne dia senyum, mcm tu la aku balas balik..
aku gi mkn kuih, then mama dgn papa kate jom la balik..
sblm balik, bole plak smua org borak kat depan pintu..
iqa, lydia dgn bella gi tangkap gmbr.. aku kat mne?
aku kat pagar rumah diorg, hahaha..

nak ke cite ape yg berlaku lps tu ??
x pyh laa, perasaan aku je kot ape yg berlaku lps tu..huhu

malam pun menjelang..
keluarga angkat aku buat BBQ, ni pun sbb diorg buat family day..
kitorg join je.. makan je la ape yg ade.. paling best, ikan pari bakar ! perhh ! sedap seyh !
da mkn smpi kenyang, masuk dlm rumah, amik tuala aku, tertinggal, lupa nak amik, hehe

lps tu, kitorg main mercun !
errr, tidak ! mercun tu letak kat tgh2, kirakan di antara tali elektrik kot, yg kat tepi jln tu..
nasib baik x kene oww, haihhh

lps tu, kitorg tangkap gmbr..
tp sayang :( x de hafiz dgn abg ngah, diorg x ske tangkap gmbr, haishh

then, balik hotel..
gi deliffrrr..............



ehh ehh, da da la tuu, bankrup bapak hang asyik mkn kat sne je, ish ish, haha
ape lg, tido !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers