google here :)

Monday, June 14, 2010

extreming-ly best XD


x tau nama bende alah tu, so aku main sebut je.. haha

yahoooo !
finally, dpt jgak pegi sunway lagoon, setelah berkurun x dpt pegi..
last2 dpt jgak, hehe, aku dgn lydia je :D
bangun kul 10 lebih , then bersiap2 dr rumah..
tiba je kat sana kul 11.. perhh, ramai gila org -.-

hampir kul 11. 30 kitorg masuk sunway lagoon..
then, trus pegi amusement park..
mula2, kitorg pegi main yg............ alaa duk dlm kasut cowboy tu
lps tu, pegi main the lost of gold, kitorg duk kat depan skali, perhh org pertama rse jantung jatuh..

iklan sebentar * aku ske buat iklan, ske ati la, ingat TV, majalah, radio, and others je bole buat iklan ? blog pun bole la, haha *
okay, time bru je smpi kat the lost of gold tu, of course la kene beraturkan ? aku terjumpe kwn lama aku kat sana.. fuyoo ! sweet and hot plak dia skrg ni, tergoda aku, haha xD
aku prasan kewujudan dia kat sunway lagoon tp aku buat x tau je, sedangkan dia pandang aku time tu, haha.. time aku nmpk dia je, dia pun nmpk aku then dia senyum.. tp aku pandang tempat lain, haha (bak kata ana, jual mahal).. lps dia senyum, dia tunduk, aku pandang dia, time dia tunduk dia gelak, haha.. aku senyum dlm ati, waahh ! haha
conclusion iklan ni, NI BUKAN THE LOST OF GOLD, NI THE LOST OF OLD FRIEND ! haha
tp sayang :( x ingat plak nama dia, x pe, aku panggil dia dlm blog aku MAMAT :D

da abis je main kat the lost of gold, kitorg pegi main pirates revenge (alaa, yg ade satu kapal pusing 350 degrees tu).. wei, mamat tu pun main kat sini jgak oww, haha
okay, tp x sama trip :( time aku main, tgh kapal tu berpusing, aku dgr ade budak lelaki tu jerit, dia jerit ALLAHU AKBAR !! smua org ikut kot :D ble da berhenti je, smua org kaki da menggigil, haha -.-'

lps tu, kitorg pegi main dalam cawan plak, aku tercari cari mne la mamat pegi, kwn dia ade depan mata aku, dia plak x de.. then, tiba2 dia ade kat blkg aku, perhh malu kot nak tegur, haha
okay, time ni kitorg sama trip x sama cawan, haha

da abis je main, tomahawk plak kitorg main.. safety diorg x ketat.. so, aku melambung naik time bende alah tu ke atas -.-' haha

then, aku dgn kakak aku nak pegi locker kitorg.. terserempak plak dgn mamat, dia tgh berehat, haha, STILL buat x tau je :)

pegi plak masuk wildlife park :D then main, bill/bull coaster.. main yg air tu yg guna kenderaan keluar dr mulut ular tu.. seram jgak :S

then, aku dgn kakak aku pegi sewa pelampung.. mandi time !! lydia seksi, aku sexxa -__- haha
tipu je aku ni -.-' biasa2 je la but aku x pkai tudungkan ? time mandi, sape pkai tudung ? so, tu yg tersexxa :O time tu pun aku nmpk mamat tu duk kat tangga, haha, tp dia x prasan..

then, da abis je mandi, kitorg pegi hantar balik pelampung, lps tu, makan time ! kitorg makan sweet corn dgn air coke je :) lps da makan, kitorg pegi main lagi :S
buat KALI YG KEDUA !! main pirate revenge yg 350 degrees, main tomahawk, main cawan tu (smpi ade pekerja tu kate "main lagi ?"), main kasut cowboy tu, main kapal yg bole bawak kite tinggi2 tu, yg mcm ade gunung berapi tu.. then, main waterslide..
time kitorg beratur kat sana, hujan plak.. x pe, tetap jgak nak main waterslide..

time kitorg naik je pelampung, ade pekerja tu sruh stop sbb da hujan lebat -.- tp ade pekerja tu kate ni last, haha.. ble diorg lepaskan aku dgn kakak aku, haha
aku ter-melambung naik kot.. then, aku gelak sambil jerit.. pekerja yg duk kat bawah, dia kate "WOOWW !!" haha, sengal -.-

then, shower time ! da mandi je, rambut still basah, so x pkai tudung lagi.. kitorg pun keluar la dr sunway lagoon.. pegi tempat parking, letak je beg.. then, aku pkai tudung kat luar kereta..
first time pkai tudung kat tempat parking, haha
then, masuk sunway pyramid, tgk wayang ! kitorg tgk ade cite karate kid, shrek, kecoh betul, persia, dan bnyk lagi la..

so, kitorg tgk prince of persia, best gila ! haha.. but nak tgk karate kid :( next time kot..
then, shopping gula gula kat kawasan marrakesh :) then, balik !

tu je la citenye selama satu hari x balik rumah, hehe
so, segala tekanan aku da keluar melalui jeritan aku, hahaha
done ! byeee :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers