google here :)

Sunday, June 13, 2010

------------ :)

arini (12 jun 2010)
smlm 11 jun 2010..
nak tau x ? aku mimpi, haha * kecoh sikit, biar la, blog aku :P
aku tido kul 2 pagi kot, tgk bola and layan cousin aku :D
tp mimpi bru ade org potong line :) alaa, bukan sesape pun, paling dekat di hati..
moja, hahaha..

first time kot mimpi dia, slalunye kan aku ni mimpi IM..
kali ni moja plak..
aku x ingat sgt kot ape yg aku mimpikan..
ape yg aku cite ni, tu la yg aku ingat..
* x tipu eh, btul punye, my dream never lied (btul ke BI aku ni ? haha) *

aku mimpi moja dgn aku couple :O
ni mmg pelik dan giler, mcm tuannye * mengaku plak -.- *
moja amik aku kat rumah aku utk pegi kenduri kahwin..
ntah sape yg kahwin pun aku x tau * da nama pun mimpi, bukannye tahu pun, klw tahu, nmpk sgt la bukan mimpi, kan ? *

kitorg makan2, tolong mak cik mak cik kemas kat dapur..
then, da penat, duk kejap kitorg berdua..
time tu, belet2 telefon masing2..
then, *cikiieekkk* (bunyi tangkap gmbr) kitorg tangkap gmbr..
* kitorg pegang tangan *

tgk je jam, da kul 6 ptg..
so, kitorg pun balik la..
da smpi depan rumah aku je, tiba2 moja tnye aku psl tunang..
perhh, trus hujan lebat ! -.-

aku x ingat ape yg aku ckp dlm mimpi..
aku keluar je dr kereta dia, bukak je gate..

* booommm *
petir kene kat aku daa -________-
tu yg trus bangun dr tido ! tgk2 aku hampir jatuh katil..
haihh, nasib baik hampir, klw jatuh btul2 ??
ntah ape la yg berlaku kat aku dlm mimpi.. x terbayang kot, haihh

da bangun je, mandi..
da mandi, wish birthday kat zuhaili..
hey, birthday boy ! hehe
plan nak buat hadiah utk dia, walawehh !
hehe

byee :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers