google here :)

Saturday, May 8, 2010

hari kualiti :D


aku tiba kat sklh kul 7 pg, then lepak la dgn ummi dan anis,
sementara tunggu ana kat depan lab chemist:D
then, ana pun dtg ! dia tgk je aku, anis dgn ummi makeup.. wahh!! haha

then, ble ramai sgt org da ade kat sana, kitrog pun gi la kat bilik disiplin...
then, famiera plak ade, haha
kitorg x kisah sbb dia sorg je :D
then, ana nak tgk gmbr kat phone aku
tiba2 kan, jeng jeng jeng ! haha, terkeluar gmbr IM..
KANTOI SUDAHH !!! hahahaha xD

ni la akibatnye klw lupa nak delete gmbr IM kat phone aku..
lain kali guna camera ye emira, bukan phone..
tgk ! kan da kantoi.. hahaha

da da, lupa kan tu..
then, kul 7.30 kot, kitorg gi bengkel dan pkai kasut..

kul 8.00 mcm tu,
kitorg warm up.. kul 8.30, VIP datang then abis !!

abis je, kitorg gi kat depan pejabat, dengar taklimat pak cik kawad tu..
then, bukak kasut, amik makanan dan beg..
trus je gi dataran, sbb nak tgk penyampaian hadiah..

ble puan siow amik je hadiah,
kitorg yg 4 sc 1, 4 sc 2 dan 4 sc 3 kasi tepukan yg gemuruh kat dia.. haha
sbb dapat 3 anugerah tu.. HEBAT !

then, aku tercari cari IM..
aku tnye la afiq, dia kate IM x dtg, parents dia pun sama..
then, tiba2 cikgu dtg, tnye arrif mne ? afiq kate x dtg..
cikgu tnye lg, sape wakil dia..
afiq kate AKU ! hahaha

then, aku da la x pandai nak tipu.. aku angguk je, lps tu geleng, lps tu angguk..
akhirnye, aku angguk jgak !
then, tangan aku menggeletar plak.. haha

dlm ati, harap2 la aku x amikkan..
then, mmg x pun.. haha, yeah ! happy seyh :D

klw la aku amik, confirm kecoh la..

then, tu je kot.. haha
da la, kang panjang lebar mcm karangan plak :D
byee :P

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers