google here :)

Friday, May 7, 2010

bio bio bio ! bukan biol eh ? -.-'

ari jumaat ni !
ade kelas tambahan biologi, eh, tad la..
haha, da pegi da, kul 3 smpi la 5 ptg
tp aku stayback je kat sklh smpi la kul 6,
knp smpi kul 6 ? sbb aku temankan kawan aku la, kawan sejati ni.. ahaha
ohh yeah ! neraka pun ade jgak =.=' dia sikit2 panggil aku, nak je tumbuk dia tu.. haha
then, sibuk je letak beg kat tepi beg aku ! bangang =.=
then, lps abis je kelas, aku gi la tandas..
tiba2 terserempak dgn aku, dia kate dia da tukar no phone baru..
aku plak, angguk je tp dlm ati

ADE AKU KISAH KAU TUKAR KE X ? AKU DA DELETE PUN NO KAU ! hahaha



isnin pun ade !
kul 2.30 smpi la kul 3.30 ptg..
ishh, isnin ? ade watikah, meeting, ade plak tangkap gmbr :(
penatnye !!


selasa pun ade !
kul 2.30 smpi la kul 3.30 ptg..


then, rabu cikgu da nak bersalin da..
klw x, abis2 jgak chapter 6.3.. cikgu bersalin je kat sklh..
saya sanggup jad bidan.. haha

lps tu, minggu depan lg, exam !!
18 may 2010 smpi la bulan jun nnt..
14 may 2010, hari guru..
8 may 2010, hari kualiti..
penatnye !! haha, x pe2, exercise

lps ni, x nak la jemur kat bawah panas.. huihh, x tahan.. haha

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers