google here :)

Thursday, January 28, 2010

KAKI !!! -.-'

da seminggu kot kaki aku ni sakit..

yaww~ sakit gila oww..

bengkak kat buku lali plak tu.. huhhh~
sbnrnye kan, dua2 belah kaki sakit oww..
bila nak jln, x tau nak mulakan kaki mne satu..

skrg ni, rsenye da ok kot..
da bole da naik tangga mcm org lain !! * excited * haha
( PASS !! )
tp turun tangga ( FAIL !! ) :(

ari ni je ( khamis, 28 jan 2010 ) da tiga cikgu da tegur aku psl kaki aku..
cehh, parah sgt ke ?

mula2, cikgu marina.. lps tu, cikgu azhar.. lps tu, cikgu khadijah..

smpi kene tukar kelas dr 4 sains 2 ke 2 utarid..
so, x de la ari ari nak kene naik turun naik turun tangga..
ari ari kene pegi lab.. penat !!
skrg ni, nak naik pun sbb nak gi lab fizik dan bertugas je..

nak mintak tukar tmpt tugas, rse2nye x pyh kot sbb bkn teruk sgt pun kaki aku..
isnin dpn da ok la kot..
so, ari isnin ni kitorg kene masuk kelas asal kitorg la..
dan bole la aku menjalankan operasi aku dgn nadiah hias kelas..

da x de cite ni.. ok la, bye bye !! :D

2 comments:

  1. hahaha...2 lah kamu...lain kali kalau buat apa2 pun,kena hati2...cikgu kena 3 mgu pun tak elok2..tp cikgu main bola lah...kalau sport,tak lah heran sangat..k lain kali kena terus letak ais...jgn byk ckp...hahaha

    ReplyDelete
  2. haha, x prasan time lari tu..
    nasib baik skrg ni da ok.. klw x, x tau la.. haha

    ok, thnx.. haha

    ReplyDelete

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers