google here :)

Thursday, December 17, 2009

mimpiku dgn si dia yg mesti ade (episod 2)

AMARAN KUAT !! POST INI SESUAI DIBACA OLEH PELAJAR SMK USJ 23 !!


kali ni.. episod 2 plak..
mimpi org yg sama..
imran jgak.. haihhh..

agaknye, dia ni watak utama dlm mimpi kot..
susah binti payah plak dia nak b'henti b'lakon dlm mimpi..

lantak la..
kali ni lain sikit..
watak utama : emira
imran

watak sampingan : megat
ana
zana
anis


kisahku bermula begini....................


megat call aku..

megat : mira, jom kite gi makan lunch kat Burger King..
mira : ok.. tp sape yg pegi lg ?
megat : aku dgn imran.. kau ajak la yg lain
mira : ohh.. ok ! aku ajak ana, anis dgn zana tau..
megat : ok..

aku dgn kwn2 aku da tiba kat Burger King..
megat dan imran da tiba dulu..

imran : mira, gi la order..
mira : ohh.. ok ! jom ana !!
ana : jom.. mira blanja..
mira : errmm... ye la.. ye la.. jom !!

aku dan ana gi kat kaunter..
lps tu, kitorg nikmati burger..
aku duduk sblh kanan ana.. sblh kiri ana plak zana..
dpn aku anis.. sblh kiri dia megat.. sblh kiri megat, bru la imran..

makan burger ikut round..
round 1 : smua makan je.. mulut diam je.. x b'ckp..
round 2 : zana ajak aku gi tandas.. hehe
round 3 : anis kate kat aku..

anis : mira, bole tlg x ?
mira : ape dia ?
anis : tlg amikkan tisu.. kat kaunter..
mira : ohh.. ok

aku gi kaunter.. minx tisu..
lps da amik, aku pusing blkg..
aku terperanjat..




diorg masih lg tgh makan..
aku duduk la balik tmpt aku..

round 4 : ana panggil aku.. minx aku passkan sehelai tisu kat dia..
round 5 : aku tgk megat dgn imran.. rancak btul diorg berborak..
angguk - angguk, geleng - geleng, ketawa je diorg..
round 6 (x sempat aku ngap burger) : megat panggil aku..

megat : weyh, mira !
mira : hmmm.. nak ape ? bru je burger ni aku gigit, kau panggil..
megat : ohh.. hehe.. sorry sorry.. imran nak ckp something dekat kau..
mira : hah ? nak ape imran ?
imran : errmm..

tiba - tiba......................................





anis, ana, zana dan megat bangun.....
dlm ati, " knp dgn diorg ni ? knp bangun ? da mcm robot bangun plak aku tgk.. "
imran plak.. dia duduk sblh aku..
aku da start musykil..

mira : hmm.. nak ape imran ?
imran : err.. errr... err...
mira : Ya Allah !! ckp la.. nak ape ?
imran : ...............................................................................
mira : ek ehh budak ni !! da mcm CD cetak rompak plak.. haihhhh..
imran : imm immm rraaa aannn.. nnnaaa aakkk aaaaaaaaaaaaaa....
mira : kan da ckp.. ni mesti hot & spicy.. bkn original ni.. haihh, mamat ni..
skali aku lempang kang, x de suara langsong..

tiba - tiba......
imran diamm je...
aku da mcm x btul..
ape lg.. aku lempang dia..

lps tu dia..................................













OMG !!!!!!!!


imran kiss aku.....
aku menjerit...........
da mcm perempuan ape plak..



smpi t'sedar dr tido..
sbb Lydia kejut aku dgn jeritan dia..
perhhh.. mengerikan....
lempang imran, aku dpt kiss...
haihh.. trus aku x tido balik..



tu la kisahnye....
tunggu episod yg ketiga.. AKAN DATANG !!
di pawagam emiraaro.blogspot.com <3
yg berdekatan dgn anda !!!

2 comments:

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers