google here :)

Sunday, November 22, 2009

kpd BFF-ku <3


kpd makhluk tuhan yg bernama Anasuhah Che Ghazali..
saya, Syafiqah Nur'Emira Abdul Rahman ingin mengucapkan..
TAHNIAH kerana mempunyai hubungan yg special..
* special ker?? hahaha :D
dgn makhluk tuhan yg b'nama Hafizdzul Hakim..
anda telah mempunyai hubungan dgn dia pd 21 nov 2009 (sabtu)..
* bru lg uhh..
saya sbg BFF anda mendoakan hubungan anda b'kekalan sepanjang hayat..
INSYA-ALLAH dgn keizinan-NYA !!
saya juga berharap adik dia, saudari Haneeda Hazwani..
dpt menerima anda sbg BFF dan sbg GF abg dia..
jika ade ape2 masalah, hubungi saye di..
* Facebook jer...

drpd saya, Syafiqah Nur'Emira Abdul Rahman..

SAYA SYG ANA <3
BFF and ever <3

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers