google here :)

Thursday, November 19, 2009

mimpiku dgn si dia yg mesti ade (episod 1)


ari yg PELIK tp BENAR... MENGERIKAN tp MENAKUTKAN..
ari aku start mcm ni...


aku dtg sklh, aku dgn kwn2 akulepak kat dataran warisan..
tibe2, imran dan geng dia dtg..
(diorgkan penyibuk skit.. hehehe)
time diorg dtg, kwn aku (nadia nabila ke @ intan izzati)
* x ingat sape.. time tu mate aku blur..
gado dgn imran.. maki2 imran..
aku cube nak leraikan.. diorg gado smpi nak b'tumbuk pun ade, nak b'tampar pun ade..
time tu, aku kaku.. x tau nak buat ape..
lps diorg da gado, imran lari... dia naik tangga B..
dan kwn aku plak.. dia pun lari tp gune tangga A..
aku x tau nak buat ape.. nak pujuk sape pun aku da x tau..
aku pusing blkg.. geng imran diam je, diorg buat x tau..
aku t'fikir nak kejar sape..
imran ke @ kwn aku..
aku kejar imran.. lps tu kwn aku..
lps tu imran.. kwn aku..
imran.. kwn aku..
last2..
aku x tau nak lari ikut sape.. aku yg lari ikut tangga E..
tibe2 aku t'serempak dgn imran..
aku ckp dgn dia, nak minx maaf ape yg kwn aku buat..
dia diaaaammmm je..
lps tu, dia lari naik atas skali.. ikut tangga F..
aku pun ikut dia.. kejar dia smpi dpt..
tapi..............














dia da ade kat dataran warisan.. aku pun pelik..
aku turun ikut tangga E..
time nak turun je..
TIBE - TIBE..............
aku t'serempak dgn.......














ALIEN !!!!!!!!!!!!!

aku menjerit..
aku naik balik dan turun pkai tangga B..
aku jumpe...













ZOMBI !!!!!!!

mmg gle2 seram..
aku da x tau nak buat ape..
x tentu arah..
smpi aku jumpe imran..
tbe2 dia dtg dekat dgn aku...
dekkaaaatttt sgt...
dgn muke dia yg serious pun ade.. nak senyum pun ade...
ape lg aku menjerit dgn sekuat ati aku......
sbb imran dtg t'lalu dekat..
smpi aku sesak nafas...
aku jeriiiiittttttttttt "TIDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKK"
rupe2 nye.........














aku tgh mimpi la..................
hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaha
XD
seram x??
mmg btul aku mimpi..
ingat main2 ke..
hahaaha
lain kali aku mimpi yg lg best2..
klw la mimpi mcm tu nak dtg..
tarikh aku b'mimpi pd 18 nov 2009..
kul 3 pg smpi azan subuh berkumandang..
bye2... tu je mimpi aku...

2 comments:

  1. LOL ! Oh my god .
    funny gile part yang akak menjerit tu .
    hahah .,
    tak sangka .

    ReplyDelete
  2. hahahahaha
    the last part tu m'buatkan akak t'sedar..
    bangun je dr tido..
    da azan subur..
    trus akak decide x nak tido..
    slalunye klw akak mimpi..
    lps tu akak bangun.. then tido balik, mesti akan ade sambungannye..
    that's why x tido balik..
    hahaha :D

    ReplyDelete

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers