google here :)

Friday, October 28, 2011

Najwa Latif

hmmm, about her ?
still new but such an impressive talent..
ohh, aku bukan tak suka dia..
sape aku ni nak suka atau tak kat orang..
benci atau sayang kat orang..
aku ni manusia biasa, tiada hak utk menilai keburukan seseorang..
baik tak apa :) sebab kalau orang mati pun, kita ckp pasal baik pasal si matikan ?
tak baik ckp yang buruk..

aku just tak suka lagu dia je, yang lagu "Cinta Muka Buku"
sangat sangat tak suka..
lagu Sahabat yang dia nyanyi kat MHI tadi pagi tu okay sikit..
* tu lagu dia ke ? hahaha :P
alaa, budak2 nak membesar, lagu pun still budak2 la..
even aku ni tua dia setahun je dari dia, but pendapat aku tak suka..
but i know, bakat dia bole pegi jauh..
dan pelajaran tak tinggal dan tak teruk..
jadi macam Nicole Ann David, beliau bole jadi contoh yang baik tuu :D
bersukan, still.. pelajaran, Excellent !

p/s : goodluck to Najwa Latif !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers