google here :)

Friday, September 16, 2011

Trial SPM :O

damn weehhh ! mcm nak mencarut pun ade, hahaha :P
okayy, org kate trial ni kene buat betul2 sbb nak gi U or kolej, diorg tgk trial kite..
soooo, i did my BEST smpi x cukup masa..
exam math yg slalu aku siap awal pun, aku siapkan cukup2 masa je..
cikgu sruh letak pensel, time tu baru aku siapkan semua..

gila dahsyatkan ? aku tenung je kertas graf, kertas soalan, kertas jwpn yg aku tulis setiap no dan huruf..
okayy, little crazy on that time..
but HELLO, klw salah skit je or ade careless mistake yg aku suka sgt buat..
aku kene salahkan diri sendiri..
ye laa, tenung kertas smpi mata nak juling -.-

da 2 minggu trial exam berlalu, BYE BYE !
2 minggu lagi trial exam datang balik, helllooo !
next week, gonna be BIO and CHEM.. ohh, Physics paper 3 as well too..
ready ? hmm, x sangat laa..

haihh, melayan ntah kemana la cita2 aku nnt..
then, buntu x tau nak jadi ape..
xpe, serahkan saja pada takdir :)
jadi chef pun okay gak, hehe :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers