google here :)

Saturday, July 30, 2011

kenapa hidup aku seperti thn lps ?
endingnye, aku jgak yg sakit hati..
orang lain mungkin nmpk aku ni happy je sentiasa
tapi dalam hati...... Allah je yg tahu..

semakin lama, semakin bosan aku hidup..
aku cemburu tgk orang lain, ade kawan, ade peneman hidup..
aku ? buku je yg ade..
ape salah aku ? 

esok hari jadi aku yg ke 17..
orang lain ade smua org di sisi..
aku ? aku pun nak merasai mcm tu jgak..
disayangi, dibimbing..

ade orang tu atau tidak, aku rasa sama je..
bukan ade pun dia.. aku da putus asa hidup mcm ni..
aku penat, aku x sanggup dimain2kan lagi..
da la aku x sihat sejak dua menjak ni..
harap2 Allah beri kesihatan dan petunjuk, amiinnnn..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers