google here :)

Saturday, June 25, 2011

mimpiku dgn si dia yg mesti ade (episod 9)

da ke 9 rupanye ? ?
terrbaaiik laaa, huhu
tapi sayang skali , suka sgt tukar pelakon . .
da la pelakon kali ni x best - ____ -

kali ni , aku mimpi AM
terperanjat beruk aku dibuatnye . .
beruk pun blum terperanjat mcm aku . .
mcm mne dia bole muncul balik ? HAIISSHHH , x puas hati btull . .

ok ok, back to my dream..
time tu, aku mimpi pd hari koperasi..
*next week kan hari koperasi ? advance la plak mimpi aku ni..
aku jalan2 satu sklh tapi bukan kat sklh aku rsenye..

aku jalan dgn siapa tah kat sblh aku..
x prasan sbb mimpi aku kabur -_-
tgh jalan2 tu, ade la bunyi super bike..
aku toleh la blkg, aku tgk ade sorg lelaki tunggang super bike tuu..

caya laa, cara bukak helmet, gila styloo..
TAPI rupa rupanye si AM : O
tercengang aku dibuatnyee..

then, aku buat2 x nmpk dia..
aku gi lari, lps tu menyorok celah mana2..
aku tinggalkan budak kat sblh aku tu sorg2..
tgk2 je, tiba2 budak tu da kat sblh aku..
dia kate si AM nak jumpe aku..

terpaksa jgak aku gi kat AM..
bila kat depan dia, dia asyik tunduk je, da la bisu -.-
dia kasi aku something.. camera lumix g1, kasut dgn kotak skali, dan sepucuk surat..
aku tgk, then dongak je balik.. dia da beredar..
aku bengang, aku gi campak ape yg dia kasi kat aku..
aku balik rumah trus..

balik je, trus masuk bilik dan baring..
bila aku kenang balik, aku gi cari balik barang yg dia kasi tu..
aku keluar je dr bilik, barang tu ade kat depan bilik aku..
aku amik barang tu.. PALING UTAMA, aku amik camera..
huhu, idaman aku nak ade camera lumix, lagi2 camera lumix gf2 xD

aku belek2 la camera tu.. then, aku amik surat tu..
x sempat pun baca, aku diKEZUTKAN oleh bunyi tv yg kuat..
adoii, bru nak baca :(

persoalannye, MCM MNE SI AM BOLE ADE DLM MIMPI AKU NI ? SEKIAN LAMA X DE . .

P/S : percaya laa, aku mimpi separuh sedar time ni.. sedar2 je, aku dlm bilik aku sendiri : O

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers