google here :)

Thursday, June 2, 2011

Masalah masalah -.-

Ape la salah aku ? Da la x de sape nak aku citekan luahan hati aku * jiwang2 :P
Orang susah nak faham aku, aku yg senang faham orang * agak laa..
Dari time exam lg, aku da start rse x sihat..
Abis je exam, amik kauu !! Nak jalan pun susah, duduk apatah lagi..

Cuti sklh da pun start, ari isnin minggu ni ade plak kelas tambahan..
Ble pegi, ade plak budak tu, malas tul laaa -_-
ari selasa dan rabu x datang sklh sbb aku tgh sakit gila * smpi gila tuu..
Ari khamis nak dating tapi x jgak sbb budak tu mesti ade..
So, x datang sklh la jawabnye..

Tambahan plak, aku tgh sedih, haishh..
Org kata, klw da slalu sgt sedih, pasti ade kegembiraan yg tiba..
Tapi x de pun kegembiraan, MENIPU !!! :P

Hati aku slalu disakiti oleh Manusia yg x matang fikirannya..
Da sakit2 ni, makin aku x larat nak hadapi smua perkara ni..
Owwww :(

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers