google here :)

Friday, March 11, 2011

tetap akan buat :D

1. yess, esok aku pegi camping :D
huhu, harap2 laa esok da btul2 sihat :D

doktor x benarkan aku pegi tp dia kate
"klw nak pegi, mesti aku sihat2 dlu..
kene makan sentiasa, sikit pun jadi laa, asalkan makan dan bnyk kali..
org kurus slalunye BMR tinggi tp klw x exercise, BMR bole turun..
klw nak badan cantik, kene makan dan exercise slalu..
awak nak lawa dan sihat ? ke awak nak lawa dan sakit ? "

adoiii, pedas ayat dia ni, haha..
klw aku da sihat, means aku tinggal 3 je penyakit lagi..
ape 3 penyakit tu ? mano bole kawe habaq..
kawe dok mau ore tau.. * HUISHH, aku ni merosakkan loghat negeri orang je..

so, Emira Abdul Rahman tetap akan pegi :D mne ade aku sakit lebih drpd 3 hari, penipu besar tu ! * ke aku yg tipu ? EMIRA MEMANG POYO :P

2. okaayy, lps cuti sekolah je, trus ade pertandingan peringkat daerah kat MTQ.. nabilah kate smuanye dibuat serentak.. hafazan , nasyid, syarahan, dan tilawah al-quran.. hari rabu ni kitorang bertanding, perrhh seram ! gementar ! menggigil satu badan aku dibuatnye ! huhu

so, InsyaAllah aku buat preparation dgn btul :) dan dan ready 2 3 hari awal sblm bertanding :)

doakan saya sentiasa sihat, aminn ;)terutama sblm esok ! huhu

2 comments:

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers