google here :)

Thursday, March 17, 2011

rabu depan :O

takut !
x ready !
gementar !
cepat gila waktu berjalan ! :O
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :/
haha :P
* okay, mmg x bole blah*

next week, ari rabu aku ade pertandingan kat MTQ, lokasi ? tarak tau ! haha :P
aku bertanding utk syarahan agama, nabilah liyana pun sama tapi dia bertanding utk hafazan :D

so, bukan je aku yg gi bertanding utk syarahan, aidil dr 5 sa 1 pun ade, fatihah dr 4 sc 1 pun ade..
nabilah liyana kate kite smua bertanding serentak, so nasyid, tilawah al-quran dan hafazan pun ade jgak bertanding..

in the same day? 
in the same time ? 
tolongg :O

p/s : actually aku x tau nak post kat blog psl ape, haha :P but hopefully aku buat yg terbaik..
dan
dan NAK SUARA AKU BALIK ! :(

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers