google here :)

Monday, March 7, 2011

kejam dan takziah

1. KEJAM
sape kejam ?
of course mamat yg bernama Ridhwan Irmansyah * btul ke eja ? haha
dia sepak kaki aku tad pagi, then
PRAAPPP !! kain terbelah :O

perrhhh, wan, nabil, imran, sape lg ? haa, ade kot yg lain..
diorg pun nmpk tp yg 3 nama org tu je yg bersuara.. yg lain gi gelak je..
tahu x ni da kali ke ENAM aku jahit ? haishh..
da la dlu sbb numan, skrg ni sbbkan mamat kejam ni, grrr :(
saman kang bru tahu! :P
padan muka kene belasah dgn aku !

2. takziah kpd raydzha.. blum lg dpt result SPM, da arwah meninggal dunia..
kesian dia, edayu sampai menangis2 dlm kelas..
nasib baik ade edayu ade kwn2 yg baik hati gi pujuk dia, haha :D
* saya baik okayy ? ;)
ade plak 2 org budak perempuan form 3 ckp time kat bilik air..
dia ckp kat kwn dia, "wey, kalau aku mati, ade x heboh mcm raydzha mati ?"
x baik dan x bole blah btul ayat dia, haishh x tenang roh dia kang..
tp mmg kecoh dan heboh satu sekolah pun, haha..
xpe la, yg penting Allah rahmati arwah :) insyaAllah

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers